ריגלי עולה עם קמפיין ל"אורביט דרופס" באמצעות גיתם BBDO

ריגלי, אחת מחברות הממתקים המובילות בעולם בייצור מסטיקים וסוכריות, עולה בקמפיין רחב לתמיכה במותג אורביט דרופס, סוכריות ללא סוכר. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO תחת הסיסמא: "טעם נפלא לשיניים בריאות",יימשך כשבועיים, בהיקף כספי מוערך של 1.5 מיליון ₪.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)