רמי לוי מככב בקמפיין של הרשת

בימים
אלו רשת "רמי לוי –שיווק השקמה" יוצאת בקמפיין פרסום לראשונה בכיכובו של רמי לוי במסר "קונים
חכם – קונים ברמי לוי".

במסגרת
הקמפיין נותן רמי לוי טיפים איך לחסוך בעשרות אחוזים את עלות סל הקנייה ולא לקנות
על אוטומט אלא לקנות חכם בדגש על מוצרים טריים ואיכותיים מהמעדנייה ומוצרי המותג
הפרטי.


רשת
רמי לוי הוקמה בשנת 1976, וכיום יש לרשת 56 סניפים בכל רחבי הארץ וממותגת כרשת
"סל הקניות הזול במדינה".

משרד
הפרסום "מקאן אריקסון".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)