רנו מבקשת ממשפחות לצלם עבורה פרסומת לסניק המשפחתית


קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל, יוצאת לראשונה בקמפיין ללא פרסומת. הקמפיין האינטראקטיבי יזמין משפחות ליצור, לביים ולצלם במצלמת וידאו את הפרסומת המשפחתית של רנו סניק, המיניוואן הקומפקטי המשפחתי של רנו ולזכות בפרסים, כאשר הפרס הראשון טיול משפחתי ליורודיסני ! בנוסף, במסגרת זו יוצאת רנו במבצע- רוכשים רנו סניק ומקבלים מצלמת וידאו של סוני וקורס צילום במתנה.



הקמפיין האינטראקטיבי, בהיקף של 1.5 מיליון ₪, יעלה ב- 15 ליולי וימשך עד אמצע


אוגוסט. קמפיין זה מתמקד בפעילות BTL אשר תיסוב סביב פעילות האינטרנט באמצעות חברת "WEBSENSE-Media במיניסייט מיוחד שהוקם לצורך המבצע :


www.scenic.co.il ופרסום הסרטון שיצר משרד הפרסום "פלד" (מצ"ב) בבתי הקולנוע


של סינמה סיטי.



הקמפיין יקבל תמיכה בפעילות קד"מ המנוהלת ע"י חברת "יאללה" ב- 4 מוקדים: סינמה סיטי ,קניון מלחה, גראנד קניון בחיפה וקניון רננים , שם יוצגו הרכבים ויחולקו גלויות השתתפות במבצע וילווה ביחסי הציבור "שטרן אריאלי". את הקמפיין יחתום אירוע חגיגי בסינמה סיטי בסוף אוגוסט בו יוכרזו הזוכים.



מיכל גיל, מנהלת מותג רנו בקבוצת קרסו אומרת כי: פעילות זו מהווה שלב נוסף באסטרטגיית רנו סניק נבנתה למשפחה, שמטרתה להדגיש את חווית הנסיעה של כל המשפחה בסניק.



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)