רשת ml men משיקה במהלך החודש הקרוב את קולקציית סתיו חורף 2009. לרגל ההשקה יוצאת הרשת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כ – 2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי.
קמפיין ml menבכיכובו של שחקן הכדורסל שארס יאסקבצ'יוס, כולל קטלוג שיופץ ל-100 אלף חברי המועדון, מודעות צבע במגאזינים ועיתונות יומית, קמפיין אינטרנט רחב, פוסטרים בסניפי הרשת ומסע יחסי ציבור רחב שיכלול אירועים ממוקדים למובילות דעה, פעילויות והשקות ללקוחות הרשת ועוד.
לדברי אבי מלכה, מבעלי רשתmen ml: "הקמפיין אשר תוכנן במיוחד להרגלי הצריכה של הגבר הישראלי, מהווה המשך ישיר לקו הפרסומי הכללי שלmen ml תוך כדי תמיכה מלאה בערכי המותג והאסטרטגיה הפרסומית שלה. כמו כן, הבחירה בשארס כפרזנטור נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג ובשל היותו מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה, ספורט, רלוונטיות ועולם התוכן של הגברים ".
עוד מוסר מלכה כי במהלך החורף הקרוב, תשיק הרשת מגוון רחב של אביזרי אופנה לגברים. במסגרת זו תצא ml men בקמפיינים ממוקדים לחשיפת הקו החדש.