רשת אירוקה עולה בקמפיין לקידום אמנים

משבר
הקורונה והסגר פגעו קשות במשק בכלל ובענף התרבות, היצירה והאומנות בפרט.
יוצרים
נותרו ללא במה ולצידם קמו היוצרים החדשים, שדווקא המצב הוציא מהם את הצורך ליצור
ולהתבטא.

בעקבות
הצלחת מיזם אוכלים עם העינים, בו קידמה רשת האירוקה, הבית של המותגים, את עולם
המסעדות בשיתוף נטע אלחמיסטר ומיטב השפים הישראלים. החליטו באירוקה, להרים
את הכפפה בפעם השניה, ולצאת בקמפיין חברתי נוסף הנותן במה לאמנים ויוצרים
מוכשרים שמסתגרים בביתם ומביעים את מה שעל ליבם בדרכים יצירתיות ומרתקות ללא שאף
אחד יראה ויהנה.

מדובר
בפעילות ששמה
ALL EYES ON ART במסגרתה
הזמינה אירוקה יוצרים מכל תחומי האומנות והיצירה לקבל במה ליצירותיהם במסגרת
הנכסים החברתיים של אירוקה.

כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו
באירוקה עשרות רבות של פניות שמחזקות את הצורך והחשיבות בפעולות כאלו במיוחד במשבר
הנוכחי שלא פוסח על אף אחד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)