לאור ההצלחה בשנים קודמות חברה רשת בורגראנץ' בפעם השלישית ל" קוקה קולה" לארוע המרכזי של הקיץ בכפר המוסיקה.
הסניף של "בורגראנץ'" במתחם הכפר יציע מבחר מוצרים של הרשת תוך שימת דגש על ארוחות המיועדות לחבר'ה המקנים חווית בילוי של אכילה משותפת ומהנה. לפי בדיקה שערכה הרשת בשנים קודמות עלה כי המוצר הנמכר ביותר הינו "קומבינה אחד על אחד" המיועדת לזוגות.
לדברי חגית קמין סמנכ"ל השיווק ברשת בורגראנץ': "סניף הרשת שייפתח "בכפר המוסיקה קוקה קולה" יהיה מוקד לקהל הלקוחות שיגיע לאירוע. כמותג המזון המוביל לצעירים חרטנו על דגלנו ליצור מפגשים חווייתיים עם צעירים במקומות בהם הם נמצאים".
לדבריה : "המהלך הנוכחי ממשיך את האסטרטגיה של בורגראנץ' להוביל בחדשנות ומקוריות בתחום הצעירים ובני הנוער, תוך זיהוי הטרנדים האהובים ושילוב ביניהם על מנת לתת מענה לצרכי קהל היעד".