רשת האופנה H&O ממשיכה למצב עצמה כ- H&M הישראלית – "שוכרת" את דורין פרנפורקט



רשת האופנה H&O ממשיכה למצב עצמה כ- H&M הישראלית. היום הודיעה הרשת שהמעצבת דורין פרנפורקט תעצב עבורה קולקציה של כ-30 דגמים בליין מיוחד ובלעדי. שיתוף הפעולה בין H&O ופרנפורקט נועד "לשלב את המוניטין והיוקרה של בית האופנה "דורין פרנקפורט" עם פריסת חנויות H&O ברחבי הארץ וחשיפת הקולקציה שעוצבה במיוחד עבור קהל יעד ישראלי רחב".



דר' ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O מסר כי הכוונה היא להציג את קולקצית "דורין פרנקפורט" בקדמת חנויות H&O ולתת לקולקציה הבלטה גם בחלונות הראוה. לדבריו מהלך זה נעשה "במודל" דומה לזה שנעשה ע"י H&M עם מעצבים בינלאומיים מובילים קארל לאגרפלד, סטלה מקרטני ואחרים. לדברי ד"ר פלג הקולקציה שתעוצב עבור H&O תהיה במחירים ההולמים את רשת H&O וההתקשרות מיועדת לעונת חורף 2007, לעונה אחת בלבד – גם זה על-פי "המודל של H&M".



דורין פרנקפורט, המעצבת הישראלית, היא בעלת בית אופנה ומיצרת סדרות מצומצמות במפעל הייחודי שלה בתל-אביב ומוכרת את עיצוביה ב- 22 חנויות שלה הפרושות ברחבי הארץ. לדברי פרנקפורט המיזם עם H&O הוא הזדמנות מצויינת להגיע לחשיפה של המותג "Dorin F" והאתגר בעיצוב קולקציה ייחודית שתרגש קהל יעד נירחב, משמח ומסעיר. לדבריה הקולקציה תעוצב בכתב ידה המיוחד, ותבודל בקמפיין הפרסום שתעשה רשת H&O.



רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ ונמצאת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)