רשת האופנה ONOT משיקה קמפיין פרסום בהשקעה של 7 מיליון ש"ח

רשת האופנה ONOT, מעלה קמפיין בהיקף של 7 מיליון ₪. הקמפיין שיושק לרגל השקת קולקציית קיץ 2015, יהיה בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו, אשר משמשת כפרזנטורית הרשת כבר עונה שלישית.



הקמפיין יעלה לאוויר אמצעות משרד הפרסום שטרית גרופ SMG שזו העונה הראשונה שמבצע את הקריאייטיב למותג ONOT. הקמפיין צפוי לעלות בווליום גבוה במיוחד בערוצי הטלוויזיה, בשילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות המודפסת ובדגש על הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות במטרה להנגיש את המותג לקהל המטרה.



ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "מדובר בקמפיין בהיקף נרחב שנפרס במגוון של אמצעי מדיה, שבא לידי ביטוי גם בפריטים בקולקציה ובחנויות הרשת. במסגרת שיתוף פעולה עם אתר Saloona, הקמפיין נותן במה ושיח לנשים ומקור להעצמה, כאשר בלוגריות ונשות תוכן יעלו תכנים שנכתבו עבור נשים ע"י נשים".



גיא וינברגר, שטרית גרופ SMG: "כשתיכננו את הקמפיין גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות. הקמפיין מדבר על הנשיות והתכונות המופלאות של הנשים, על האינטואיציה, יכולת הנתינה והקבלה, העוצמה, היכולת ליצור חיים וכדומה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)