רשת הרהיטים לילדים "עצמל'ה" עולה בקמפיין לקראת חג הפסח בהשקעה של כ – 500,000 ₪.

רשת חנויות הרהיטים והאביזרים לילדים עצמל'ה, בבעלותו וניהולו של אריאל תובל, עולה בימים אלו בקמפיין חדש. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ – 500,000 ₪.


במרכז הקמפיין מוצגים מבצעי חודש אפריל, הנחות מיוחדות לקניית חדרי ילדים ואבזור משלים וכן אופציות התשלום האטרקטיביות לרוכשים. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, אוטובוסים ומודעות בעיתונות.


במהלך החודשים האחרונים עברה הרשת תהליך כולל ומקיף של מיתוג מחדש בכל האלמנטים הפרסומיים A.T.L), B.T.L , וP.O.S), על בסיס יעוד וערכי מותג חדשים שהוגדרו לרשת. התהליך, כלל שינויים ויזואליים וטקסטואליים, החל ממודעות הפרסום, שילוט החוצות, כרטיסי הביקור והשקת קטלוג חדש הכולל למעלה מ-70 מוצרים, וכלה בשדרוג חווית הקניה בנקודות המכירה על ידי מדים אחידים לעובדים ומוזיקה ייחודית ואחידה המושמעת בכל סניפי הרשת.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)