רשת התכשיטים מגנוליה מדווחת על עלייה של כ- 50% במכירות תכשיטי מגן דוד בשנה האחרונה. זאת הודות לחזרתו לאופנה של המגן דוד אשר הולך בדרכם של סמלי דת אחרים ומבסס את עצמו כפריט וסמל אופנתי לכל דבר. במהלך השבועות הקרובים, לקראת יום העצמאות ה- 57, צופים בהנהלת הרשת כי תורגש עליה משמעותית בביקושים ובמכירות של תכשיטי מגן דוד.
בנוסף, מציין רייזנברג כי קיים כיום טרנד עולמי ובו סמלי הדת מקבלים מעמד של פריט אופנה ומוצאים את עצמם גם על פריטי לבוש בנוסף לתכשיטים. " אין ספק כי מסרים דתיים תורמים למכירות", מסביר רייזנברג.