רשת טיב טעם יוצאת בקמפיין הומוריסטי

רשת הסופרמרקטים, טיב טעם, תצא במהלך חודש פברואר, בקמפיין הומוריסטי רחב, המתבסס על שפת סטיקרים, שיתמקד בסניפי הסיטי בת"א, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.



הקמפיין ילווה בשפת סטיקרים קולינארית הפונה לקהל צעירי תל אביב, ויבליט את חווית הקניה ומגוון המוצרים הייחודי ומוצרי הפרימיום הקיימים בסניפים.



לדוגמא: "גבינה צרפתית עלאק הכל פה עובש! ", "למה בציר 2007 אין לך משהו יותר חדש?" , "סליחה, הקרפצ'יו שהבאת לי נא" , "איזה חרדל מעאפן יש לו מלא גרגירים " ועוד.




הקמפיין יעלה באמצעות מוניות השירות -זוטובוסים (זוז + אוטובוסים), במסגרתו ימותגו מוניות שירות של קו 4 וקו 5, תחת הכותרת: " מי שמבין נהנה יותר – טיב טעם IN THE CITY".



הקמפיין יכלול פרסום אינטנסיבי, עיתונות הפונה לצעירים, שילוט חוצות, פרסום ברדיו, סטיקרים למכוניות, עיתונות מקומית , פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים.



היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ- 1 מיליון ₪ .



במסגרת פעילות קמפיין זה, יציעו סניפי הסיטי תל אביב מגוון רחב של מבצעים בקטגוריות: דגנים, מוצרי מעדנייה, גבינות, יין ואלכוהול איכותיים, מוצרי מכולת ,בשרים ועוד.




רוני גרין, מנהל המכירות ומועדון הלקוחות ברשת טיב טעם מטרת הקמפיין הוא להדגיש ולחזק את הבידול בינינו לחנויות המתחרות לחזק את ערכי טיב טעם בקרב האוכלוסייה הצעירה בעיר תל אביב .



עוד ציין גרין כי: "לאחרונה הרחיבה הרשת את פעילותה בעיר ת"א בקונספט של 24/7 בכדי לתת מענה לביקוש של קהל הלקוחות המתגורר ומבלה בעיר שבה חיי תרבות צרכנית ענפה עם קצב חיים ערני במיוחד. "




לדבריו : "הקמפיין נועד לחזק ולתת במה למגוון המוצרים הרחב והייחודי שיש לסניפי הסיטי להציע לקהל הצעיר והמגוון שיש בעיר ת"א.


אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye