רשת מגה שופ יוצאת במהלך של מיתוג מחדש ומשנה את שם המותג ל"סיטי שופ"

רשת מגה שופ, המתמחה במוצרים לבית ומוצרי עשה-זאת-בעצמך עוברת בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש. המהלך הראשון במסגרת תהליך זה הוא שינוי שם המותג ל"סיטי שופ" לצד הסלוגן "חנות הבית שלי". עלות ההשקעה הכוללת בתהליך עומד על כחצי מיליון דולר.


בנוסף לשינוי השם, נבחרה דמותו של "שפיץ" הבורג כ"פרזנטור" של הרשת – דמות שמסמלת כוח, בטחון, הבנה ומקצועיות. דמותו של "שפיץ" תלווה את כל הפרסומים של הרשת בכל אמצעי התקשורת.


לדברי המנכ"ל אייל שר "לאחרונה בחרנו במשרד הפרסום GPS להוביל את אסטרטגיית הפרסום של הרשת. המהלך הראשון שבחרנו לצאת בו הוא שינוי שם הרשת לשם חדש, שיבטא את מהות הפעילות שלנו: סיטי שופ – חנויות שפועלות בתוך הערים, שמציעות הכל לבית – קרוב לבית.


בקרוב יוחלף כל השילוט פנים וחוץ של כל סניפי הרשת לצד עלייה בקמפיין עיתונות והשקת קטלוג המוצרים החדש שלנו".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר