רשת מטבחי דואיט בקמפיין מיתוג חדש

רשת מטבחי do it יצאה בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון ₪ , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט מסוכנות mc2 models tel Aviv.



במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג דואיט, כגון: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועוד.


הקמפיין (עצמי) כולל: שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט, כאשר, על פי הערכה, תקבל הדוגמנית צ'רלי דופונט עבורו כ-20,000 דולר.



רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "מטבחי do it ביצעה פריצה דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו ואת המצוינות של DO IT בכל הקשור לעיצוב מטבחים איכותיים, נחשקים ומרגשים. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם מרהיב ביופיו שיהיה בית לאדריכלים ומעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".


לקחנו את עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה והחלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף…".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)