רשת משקפיים בעלת קונספט ייחודי: רשת 40-90 תציע משקפיים במחירים הנעים בין 40 ל-90 דולר

רשת המשקפיים 40-90 הינה רשת משקפיים בעלת קונספט ייחודי המציעה משקפיים במחירים קבועים וסגורים הנעים בין 40$ ל- 90$. היזמים ובעלי הרשת הינם יעקב ודוד הלפרין, המנכ"ל והמשנה למנכ"ל לשעבר של רשת אופטיקה הלפרין. המשקפיים יוצעו בשלושה מחירים קבועים אשר יסומנו בעזרת מדבקות בצבעים ירוק, צהוב ואדום.


מסתבר שהמרכיבים העיקרים במחיר משקפי השמש והראייה לצרכן הסופי הם עלויות העסקת האופטומטריסטים, האופטיקאים, מכשירי הבדיקה והציוד הנלווה. בסניפי הרשת, המתמחה במכירת משקפיים ולא באופטיקה, לא יתבצעו בדיקות ראיה ולא יהיה אופטומטריסט. ומכאן לדברי בעלי הרשת תתאפשר הוזלת המחירים.


לרגל השקת הרשת ופתיחת הסניפים החדשים יוצאת הרשת בקמפיין פרסום בהשקעה כספית של 500 אלף ₪ באמצעות משרד הפרסום נחמני צפריר. הקמפיין יכלול סדרת פרסומות במקומונים וברדיו האזורי.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399