רשת נאוטיקה בישראל יוצאת בקמפיין אביב /קיץ 2008 בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

במסגרת הקמפיין הבינלאומי של נאוטיקה, שיעלה החודש ברחבי העולם, יוצאת חברת אס.בי.אן הלבשה, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל , במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקצייה.



לדברי תומר ביטרמן, מנכ"ל נאוטיקה ישראל: "קולקציית הקיץ של נאוטיקה נותנת פתרונות לבוש, לכל זמן ולכל אירוע , החל מבגדי ים וספורט , דרך בגדי קאז'ואל ועד בגדי ערב חגיגיים.



לדבריו:" ע"פ מחקרים שנערכו בארה"ב מסתבר כי גברים מעדיפים לבוש נוח ואוורירי תוך שמירה על איכות, אופנתיות ושיק .



הקמפיין ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 1.5 מיליון ש"ח.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל