מוטי כהן, מנכ"ל רשת ניו-פארם הודיע היום על חגיגת יום ההולדת ה-15 של רשת ניו-פארם. במסגרת החגיגות חתמה הרשת על הסכם שיתוף פעולה עם אופיר טורס, במסגרתו יוגרלו 15 חבילות זוגיות הכוללות טיסה, מלון ו-500$ לביזבוזים ביעדים מובילים באירופה: פריז, לונדון, רומא וברצלונה. כמו כן, תציע רשת ניו-פארם מגוון רחב של מבצעים והנחות במחלקות השונות. חודש יום ההולדת יגובה בקמפיין נרחב במדיה בהשקעה של כ– 2 מיליון ₪.
חגיגת המבצעים תגובה בקמפיין פרסום מאסיבי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, בהשקעה של כ – 2 מיליון ₪. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, רדיו, אינטרנט וכן סרט פרסומת שישודר בערוץ 2, תחת הסיסמה: "יום הולדת 15 לניו-פארם. מסיבת המתנות הגדולה."