רשת ניו-פארם משקיעה בסטודנטים -3 מיליון שקל

רשת ניו-פארם תשקיע כ-3 מיליון ₪ בשנה בפעילויות ממוקדות בקרב הסטודנטים בישראל, זאת במסגרת האסטרטגיה לחיזוק מועדון הלקוחות של הרשת בכלל והגדלת נתח מועדון הסטודנטים I365 בפרט.



במסגרת האסטרטגיה החדשה הרשת תפנה לסטודנטים במגוון רחב של ערוצי תקשורת וביניהם: פעילות בקמפוסים , פעילות בפייסבוק , באינטרנט ותעבוד עם מובילי דיעה בקרב סטודנטים . כמו כן, משיקה ניו-פארם בימים אלה בסניפי הרשת מבצע מיוחד לסטודנט המקנה הנחה של 35 ₪ בקנייה בסך 70 ₪.



מועדון הסטודנטים I365 הינו חלק ממועדון הלקוחות 365 של ניו-פארם מקבוצת רמי שביט. בתחילת שנת הלימודים נחתם הסכם לפיו כל חברי התאחדות הסטודנטים יהיו חברים במועדון, במסגרת זו כרטיס הסטודנט הינו כרטיס חבר מועדון I365 , המעניק לו את כל הטבות המועדון והטבות ייחודיות לסטודנטים בלבד.



ענת נטיב סמנכ"לית השיווק של רשת ניו-פארם מסרה כי: " מדובר במהלך אסטרטגי של ניו-פארם. מחקרים מוכיחים כי הסטודנטים הם קהל המעדיף רכישה ברשתות הפארם, ההסכם עם ההתאחדות מאפשר לנו גישה ישירה לקהל יעד ספציפי זה , למדנו את הצרכים של הסטודנטים והתאמנו את



הפעילויות השיווקיות לצרכים אלה . ניו-פארם תקיים עם הסטודנטים קשר בכל המדיות בהן הוא נמצא, תיצור אינטראקציה בינו לבין המותג ותבנה הרגלי קנייה היוצרים העדפה לרשת לטווח ארוך ".



עוד הוסיפה נטיב כי: "ניו-פארם פוגשת את הסטודנטים במהלך השנה במועדים ופעילות שונות – החל מתחילת השנה בימי ההרשמה שלהם לסמסטר הראשון בהם חולקו פנקסי קופונים ייחודיים לסטודנטים, מגוון פעילות לאורך הסמסטר ובתחילת הסמסטר השני בהצעות ייחודיות בקמפוסים השונים".



לדבריה: "כבר בימי המבצע הראשונים המבצע יצר באזז מאוד חזק וחיובי בקרב הסטודנטים – ואנו מקבלים תגובות מאוד אוהדות – תוצאה של תהליך למידה ארוך באמצעים רבים. אנו צופים כי עד סוף השנה יגיע נתח הסטודנטים לכ-20% מסך מכירות הרשת".



רשת ניו-פארם מקבוצת המשביר לצרכן מנוהלת ע"י יפתח סרי. הרשת מונה כיום 68 סניפים בפריסה ארצית.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר