רשת נעלי SCOOP יוצאת בקמפיין קיץ רחב היקף בכיכובה של שרי גבעתי

רשת נעלי האופנה "סקופ" יוצאת בקמפיין רחב היקף לקיץ 2008, בכיכובה של הפרזנטורית שרי גבעתי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יעלה בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון ₪.



הקמפיין החדש עולה תחת הסלוגן "SCOOP – נעל מהסרטים", והוא מציג הומאז' לכוכבות הקולנוע הגדולות, דוגמת מרלין מונרו, ברידג'יט בארדו, מדונה ועוד ברגעים מפורסמים מתוך סרטים קלאסיים שונים. הקמפיין כולל שילוט חוצות, תשדירי רדיו, פוסטר מדיה, מודעות בעיתונות ארצית, מקומונים, מגזיני נשים, street TV ואוטובוסים.



רשת נעליים "סקופ" נוסדה לפני 16 שנים ונמצאת בבעלות פרטית. החברה מתמחה בייבוא ושיווק נעליים טרנדיות ואופנתיות ופונה לנערות ונשים צעירות המקפידות על הופעה צעירה, עכשווית ועדכנית. הרשת מונה 16 סניפים בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל