רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ-1,000,000 ₪

רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בהשקעה של כ-1,000,000 הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, המדגיש את האופנתיות של הנעלים ואת המבצע הייחודי לרשת ויעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 למשך כשבועיים.



קמפיין הטלוויזיה החדש של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי והתדמיתי של הרשת המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של נעליים אופנתיות במחירים אטרקטיביים.



איילת עוז מנהלת שיווק רשת נעלי TO GO: " אנו עולים בקמפיין טלוויזיה להרחבת החשיפה למותג ולהדגשת האופנתיות והמחיר האטרקטיבי. המוטו של החברה הוא נעלים אופנתיות במחיר שכל אחת יכולה לאפשר לעצמה, ואנו רוצים לאפשר לכל אישה לספק את התשוקה שלה לנעלים ולהתחדש עם יותר מזוג אחד אופנתי וחדיש לקיץ בלי שהיא צריכה לחשוב על זה פעמיים. "



קמפיין הטלוויזיה של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, שעולה גם בשילוט על אוטובוסים ובעיתונות נשים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)