רשת סבון מתאימה עצמה לעולם

בעוד בישראל המודעות להרכב החומרים במוצרי קוסמטיקה נמוך, בפעילותה בעולם נדרשת רשת סבון לבצע התאמה לדרישות הצרכנים ומוציאה חומרים פחות בריאים. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה באמצע שנות התשעים, ברחוב שינקין. מאז גדלה לרשת בינלאומית בשם SABON, המונה למעלה מ 100 חנויות ברחבי העולם.


נעה בן-יצחק, סמנכ"ל שיווק רשת SABON: "מהלך הסרת החומרים דוגמת SLS ופראבנים ממוצרי SABON הנו שלב אבולוציוני חשוב בחיי המותג הבינלאומי העוסק בבריאות וטיפוח הגוף והנפש. שיפרנו את המוצרים בפורמולות חדשניות ובכך אנו מרחיבים את הפנייה גם לקהל הצרכנים שמבין ומעריך התפתחות זו ואת השינויים הגלובליים בשוק מוצרי הטיפוח. אנו מאמינים במוצרים החדשים ומצפים בעזרתם להגיע לפלחי שוק חדשים ולהגדיל את הפדיון השנתי בממוצע של כ- 8%.


SABON תשלב בכל המוצרים מרכיבים בעלי ערך מוסף משמעותי לצרכן וכן מרכיבים תחליפים במקום חומרי הSLS ופראבנים, אשר פוגעים שומרים הן על חוויית השימוש במוצר והן על אורך חייו.


הרשת מעסיקה כ-200 עובדים בישראל ולמעלה מ- 800 עובדים בחו"ל. מכירות הרשת בישראל ובעולם מסתכמות בכ- 40 מליון יורו בשנה.

בתמונה: נעה בן יצחק, סמנכ"ל שיווק, SABON. צילום: מור רוזנוביץ'.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי