לאחר 5 שנים שבהם הובילה הדוגמנית האיטלקיה לוצ'יאנה פנרצ'יאולי את פרסומי החברה, תכנס לנעליה השחקנית והדוגמנית הצרפתיה, ברניס מרלוהה, שתשמש כפנים החדשות של הרשת . בקמפיין הראשון בכיכובה של מרלוהה השקיעה הרשת 400 אלף דולר.
מרלוהה, אשר נבחרה מבין מאות מועמדות לתפקיד, מובילה קמפיינים של המותגים המובילים בעולם, ביניהם: קרטייה, איב סאן לורן, לוריאל, קנזו, רולקס, סווטש, הלנה רובנישטיין, וישי, מייבלין ועוד.
בנוסף, מככבת מרלוהה בסדרות ובסרטים צרפתיים, האחרון שבהם יעלה בקרוב לאקרנים, ובו היא משחקת לצד השחקן ג'ון שטרסברג (בנו של לי שטרסברג, יוצר שיטת המשחק האמריקנית).
קמפיין התדמית הראשון בכיכובה של מרלוהה יעלה לאוויר במהלך חודש מרץ, ויכלול טלוויזיה, עיתונות ונקודות מכירה.
רשת סופר- פארם הודיעה לאחרונה שבמהלך השנה הקרובה היא מתכוונת לרענן את נראות הסניפים, כמו גם את הלוגו ואת הקו הפרסומי של החברה.
לרשת 137 סניפים, והיא רשת הדראג סטור המובילה בישראל. היקף המכירות השנתי של הרשת בשנת 2007 היה 3.35 מיליארד ₪.