רשת 'סופר קרמיק' מעלה לאוויר קמפיין פרסום

לרגל התרחבות והשקת שני סניפים חדשים רשת סופר קרמיק מקבוצת אפריקה ישראל תעשיות מכריזה על חגיגה של מבצעים עד 70% בכל חנויות הרשת.



בנוסף, מעלה לאוויר קמפיין פרסום החל מה- 19 ליולי בהשקעה של 3 מיליון ₪, שיכלול פרסום בטלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, במגזיני העיצוב המובילים, אתרי אינטרנט, רדיו, רשתות חברתיות ושלטי חוצות ואף בבתי הקולנוע במטרה לייצר מודעות מרבית בקרב קהלי היעד השונים.



בקמפיין נציגי השירות של הרשת שרים, רוקדים ומעבירים מסר ברור: הרשת מתרחבת ומציעה חגיגת מחירים לכל לקוח! כשהסלוגן המוביל: "פראייר מי שלא בא לסופר קרמיק!"


את הקמפיין מלווה מנגינת השיר "הופה" של הזמר עומר אדם.



גבי קליין, מנכ"ל סופר קרמיק: "באמצעות הקמפיין אנו רוצים לחזק את המסר כי סופר קרמיק היא רשת עממית הפונה לקהלים רחבים ומעניקה מגוון פתרונות עיצוביים לבית במחירים אטרקטיביים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)