רשת קפה ג'ו, אחת משתי רשתות הקפה הגדולות בישראל, משיקה היום תת רשת חדשה תחת המותג: JOE TAKE IT AWAY, רשת סניפים קטנים וממותגים הפועלים תחת הקונספט של מגוון מוצרי קפה ומזון איכות "לקחת איתך לדרך".
אסטרטגיית המיקום ממוקדת באתרים המוגדרים "על הדרך" בין היתר צמתים ותחנות מרכזיות, תחנות דלק ותחנות רכבת, דרכים מרכזיות ועוד. המהלך נועד לספק שירות לקהל הלקוחות הנע בדרכים, בין אם באופן מזדמן או קבוע. מהרשת נמסר כי היא השקיעה מאמצים רבים במיתוג הרשת החדשה אשר כולל שפה תקשורתית, קו עיצובי ייחודי, עיצוב קו המוצרים, לוגו ועוד.
הסניפים הראשונים הושקו בימים אלו בצומת ראם, אם הדרך ואוניברסיטת ת"א. עוד נמסר מהחברה כי עד סוף 2007 יוקמו 10 סניפים ברחבי הארץ.
עלות השקעה בסניף TAKE IT AWAY היא כ- 50% מעלות סניף רגיל של הרשת שהיא כ- 300 אלף דולר. בנוסף לסניפים הקיימים, לתת רשת שני סניפים עתידים באשדוד וקדימה.
חברת ג'ו קפה גורמה נוסדה ב- 1997 על ידי דיויד קליין ודב גולדפרב, מתוך רעיון להציע לשוחרי הקפה בישראל את הקפה המשובח והטרי ביותר. מטרה זו הושגה עם פתיחת בית הקפה "קפה ג'ו" ברחוב החשמונאים 99 בתל-אביב בחודש מאי באותה שנה.