רשת רהיטי דורון יוצאת בקמפיין פרסומי

חברת רהיטי דורון המעצבת, מייצרת ומשווקת רהיטים לילדים ולנוער יוצאת בקמפיין מיוחד ובלעדי לעונת אביב 2014 בשיתוף עם אתר וואלה! הכולל טכנולוגיה חדשה של חברת מינטאיי.



הרשת השקיעה בקמפיין כ- 50,000 ₪. החלטת רהיטי דורון נחשבת נועזת לאור קריסת חברות רהיטים במשק. הקמפיין יוצא במקביל למבצע "קודם מקבלים אח"כ משלמים" ומהווה צעד נוסף לשיפור חווית הקנייה והשירות לצרכן.



במסגרת הקמפיין הדיגיטלי שעלה באתר וואלה! מוצג סרטון פרסומת של הרשת ובאמצעות טכנולוגיה מיוחדת שפותחה ע"י הסטארטאפ "מינטאיי", הגולש יכול "לדלג" על הפרסום בוידאו, אך עדיין להיחשף בפני המסר הפרסומי הסופי של המפרסם.



לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל רשת רהיטי דורון:" קמפיין אביב 2014 של רהיטי דורון מהווה צעד נוסף לשיפור חווית הקנייה והשירות לצרכן גם בפן התקשורתי. אל מול קריסת חברות רהיטים במשק, ניצבת חברת רהיטי דורון איתנה ויותר מכל מוכוונת צרכי לקוח הן בפן המכירתי: קודם מקבלים אח"כ משלמים ועתה בפן הפרסומי שיאפשר לראשונה לצופי וואלה לדלג על פרסומת המותג".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)