רשת תכשיטי "אבגד" יוצאת בקמפיין ומציגה פרזנטורית חדשה לקולקציית תכשיטי הכלות 2011

הדוגמנית וזוכת תכנית הריאלטי "הרווק" דפנה דה גרוט נבחרה כפרזנטורית החדשה של רשת תכשיטי "אבגד" ופניה יתנוססו על גבי הקמפיין החדש איתו יוצאת בימים אלו הרשת, המציגה את קולקציית תכשיטי הכלות 2011.


עלות הקמפיין בהשקעה כוללת של כ- 300,000 ₪ יציג את ליין תכשיטי הכלות החדש והמעודן לחורף 2011.


הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, מגזיני כלות, פרסום בנקודות המכירה, אינטרנט, דיוור ישיר ויחסי ציבור.



אפרים ברקול, מנכ"ל אבגד: "אנו שמחים על בחירתנו בדפנה דה גרוט כפרזנטורית החדשה של הרשת, דפנה מביאה אתה איכות וייחודיות , היוצרת הזדהות בקרב קהל היעד של אבגד ,היא משלבת מראה אירופאי קלאסי ועדין התואם את רוח הקולקציה החדשה והמעודנת של הרשת "

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)