רשת iDigital משיקה בבלעדיות את מוצרי הכושר החכמים של חברת HyGear‏

להשיג תוצאות ע"י אימון חכם יותר, לא קשה יותר – iDigital משיקה את מוצרי הכושר החכמים של HyGear

רשת iDigital מביאה לישראל את רצועות ההתנגדות והדלגית החכמות המחוברות לאפליקציית ניהול האימונים של חברת HyGear

המוצרים יימכרו בבלעדיות בסניפי iDigital

רשת iDigital ממשיכה להביא לקהל הישראלי את הגאדג'טים המובילים בעולם, ועתה היא משיקה בבלעדיות את מוצרי הכושר החכמים של חברת HyGear המלווים באפליקציה ייעודית לניהול האימונים בצורה חכמה, אינטראקטיבית ואפקטיבית. HyGear מתאימה אישית את האימונים החכמים עם טכנולוגיית AI להפקת המקסימום מהם.

רצועות ההתנגדות החכמות Gear Go מאפשרת להגדיל את סיבולת וכוח, וכן לקבוע יעדים ולשבור שיאים. המאמן האישי המשולב של HyGear בונה את האימונים, מגדיר את היעדים ומציע מוטיבציה עוצמתית המבוססת על ביצועים בזמן אמת כדי לעזור בהשגת היעד. 

הדלגית החכמה Hyrope תאפשר לכם להעלות את רמת האימונים ליעדים חדשים כמו שיפור סיבולת לב-ריאה, ירידה במשקל ובניית כח משמעותי במהירות יחסית תודות לקבלת משוב בזמן אמת. זה כמעט כמו לעבוד עם מאמן צמוד – האפליקציה מסתנכרנת ישירות עם הציוד כדי לעקוב אחרי החזרות, מהירות, כוח, התנגדות, שריפת קלוריות והכל בזמן אמת ונותנת פידבק והצעות אימון.

תוכלו לבחור אימון מתוך ספריית האימונים, לנתח נתוני ביצועים ולעקוב בדיוק אחר רמת השיפור. וגם – להכיר אנשים במסעות כושר דומים כחלק מקהילת HyGear.

אימונים ניידים, תוצאות מוכחות, שריפת קלוריות גדולה יותר, קואורדינציה משופרת, אנרגיה מוגברת, סיבולת מוגברת, שיפור בריאות הלב, מצב רוח טוב יותר – עם HyGear ניתן להשיג תוצאות על ידי אימון חכם.

מחיר דלגית: 199 ש"ח

מחיר רצועות התנגדות: 499 ש"ח

ניתן להשיג רק בכל סניפי iDigital. 

iDigital הינה רשת הפרימיום היחידה בישראל למכירת מוצרי Apple (APR) המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר של Apple. חנויות ה-APR ברחבי העולם הן חנויות הפועלות על פי גיידליין הנקבע על ידיApple  והן מתוכננות בסיוע Apple. ייצור והתקנת הציוד בחנויות מתבצע על ידי צוותים ייעודיים של Apple וצוותי המכירות והייעוץ שבחנויות מקבלים הכשרה והסמכה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו על ידי Apple עבור פורמט הAPR-. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי.

אולי יעניין אותך

 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349
 הגוף החדש של SABON במגוון ניחוחות מענגים
 פריז - סרום פיטולסטיל החדש לטשוש והעלמת סימני מתיחה מחיר 219 שח צילום יחצ חול (2)
SM-R390_003_L Perspective_Gray_Thumb
-ספר-מסים-min

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349