רשת iDigital מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון עיר ימים, נתניה

הסניף, שגודלו כ-137 ממ"ר, הוא השני בנתניה וה-27 של הרשת בישראל

 

iDigital – רשת ה-APP (Apple Premium Partner) היחידה בישראל – ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש בקניון עיר ימים, נתניה, בקומה השנייה. שטח הסניף (השני בנתניה), בו הושקעו כ-2 מיליון שקלים, הוא כ-137 מ"ר, כאשר מתוכו 122 מ"ר של אולם תצוגה.

 

הסניף החדש מצטרף לשורה של סניפים שנפתחו באזור השרון והצפון: בחדרה, חיפה, בקריות ובנצרת, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הרשת להרחיב את נגישותה ושירותיה לכל רחבי הארץ ולכלל האוכלוסיות.

 

משה שוצברג, סמנכ"ל מכירות וסחר, iDigital: "רשת iDigital ממשיכה את הצמיחה שלה ב-2024 עם פתיחתו של סניף נוסף, במיקום אסטרטגי כמו קניון עיר ימים בנתניה. לאחרונה העמיקה חברת Apple העולמית את שיתוף הפעולה העסקי והאסטרטגי שלה עם iDigital והפכה אותה ל- (Apple Premium Partner) APP. העמקת שיתוף הפעולה עם Apple מספק ל-iDigital רוח גבית להמשיך בתנופת הפיתוח שלה, להמשיך ולבסס את מעמדה כמובילת שוק במומחיות ובשירות, יאפשר לה להנגיש עוד יותר את מוצרי Apple בכל רחבי הארץ ולהמשיך ולחזק את הקשר בין iDigital לבין האפליסטים הישראלים".

 

רשתiDigital , שפועלת תחת חברת האם iCon Group – היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל – מונה 21 סניפים מחיפה ועד אילת. בנוסף אליהם, מפעילה הרשת את 6 סניפי iDigital goodiz. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בסגנון החיים הדיגיטלי.

אולי יעניין אותך

 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22
 גוראון מנכל בזק קרדיט צילום רמי זרנגר 1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
 של הכפר של עמותת איילים בשדרות לאחר השדרוג צילום באדיבות איילים (2)