רשת "אירית" תשקיע 4 מיליון ₪ בקמפיין קיץ 2008 בכיכובה של בר רפאלי . במסגרת הקמפיין יעלה סרטון טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן, קטלוג קיץ ודיוור ישיר ללקוחות הרשת.
רשת האופנה, "אירית" המונה כיום 21 סניפים ברחבי הארץ, עברה השנה שינוי בעלות ורכישה. במסגרת השינויים הוחלט לעלות את מיצוב הרשת תוך שימוש בחומרים, אביזרים ורמת עיצוב וגימור גבוהים יותר, זאת במקביל להמשך תוכנית הפריסה שתכלול השנה פתיחת 4 חנויות נוספות.
מאירה גזית , מנכ"ל רשת "אירית ", מוסרת כי: "בימים אלה הופצה לחנויות קולקצית קיץ 2008 ועל אף החודש החורפי, זכתה הקולקציה להצלחה יפה שהתבטאה בגידול של 30% במכירות, בהשוואה לקיץ 2007".
בשבוע הבא יופץ קטלוג 2008 בכיכובה של הסופר מודל בר רפאלי, תחת הקונספט החיים הטובים ובחודש הבא יעלה סרטון פרסומת בו נראים עשרות גברים נשים ואף ילדים, מצוידים במגן צוואר כמעין מגפה ,כאשר ברקע פוסעת בר רפאלי האלוהית בביטחה, במלוא הדרה ובזה אחר זה, נתפס צווארם של העוברים ושבים שמסובבים אחריה את ראשם.
רשת "אירית" בבעלות ג'אמפ אופנה בע"מ (67%) וניו אימג' השקעות (ישראל) בע"מ, מונה כאמור-21 חנויות בפריסה ארצית. הרשת, שצמחה מבוטיק קטן ברחוב בן-יהודה, ונחשבת היום לרשת בוטיקים מובילה.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום בורודה קפלן ובו הושקעו 4 מיליון ₪.