רשת "מחסני תאורה" יוצאת בקמפיין להשקת קולקציית תאורת גינה ומאווררי תקרה מקולקציית קיץ 2008

רשת "מחסני תאורה", יוצאת השבוע בקמפיין רחב היקף, לרגל השקת קולקציית תאורת גן ומאווררי תקרה, בהשקעה כוללת של כ- 500 אלף דולר.



הקמפיין, שיעלה בכיכובו של פרזנטור הרשת מיקי בוגנים, תחת הסלוגן: "באתי נדלקתי",נערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחבי שקד", כולל: סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה ויחשוף פריטים חדשים, במחירים אטרקטיביים במיוחד.



כמו כן, הקמפיין כולל: מודעות צבע בעיתונים, במגזינים, שלטי חוצות ומסע קד"מ רחב, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.



במסגרת הקמפיין שיעלה במשך שבועיים , תצא רשת "מחסני תאורה" במבצע מכירות, אשר במסגרתו תינתן הנחה של עד 70% על כל גופי תאורת הגן ומאווררי התקרה, מקולקציית קיץ 2008 .

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל