רשת "מחסני תאורה" יוצאת בקמפיין להשקת קולקציית תאורת גינה ומאווררי תקרה מקולקציית קיץ 2008

רשת "מחסני תאורה", יוצאת השבוע בקמפיין רחב היקף, לרגל השקת קולקציית תאורת גן ומאווררי תקרה, בהשקעה כוללת של כ- 500 אלף דולר.



הקמפיין, שיעלה בכיכובו של פרזנטור הרשת מיקי בוגנים, תחת הסלוגן: "באתי נדלקתי",נערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחבי שקד", כולל: סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה ויחשוף פריטים חדשים, במחירים אטרקטיביים במיוחד.



כמו כן, הקמפיין כולל: מודעות צבע בעיתונים, במגזינים, שלטי חוצות ומסע קד"מ רחב, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.



במסגרת הקמפיין שיעלה במשך שבועיים , תצא רשת "מחסני תאורה" במבצע מכירות, אשר במסגרתו תינתן הנחה של עד 70% על כל גופי תאורת הגן ומאווררי התקרה, מקולקציית קיץ 2008 .

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)