רשת "ניקולטי" יוצאת בקמפיין לקראת החגים בתקציב מוערך של כ-2 מליון ₪

רשת "ניקולטי", המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות , ממשיכה את ההצלחה מהשנה החולפת ובימים אלו יוצאת לדרך בקמפיין חגים בתקציב העומד על 2 מיליון שקלים.



מאיר עובדיה מנכ"ל הרשת: "יצאנו מנקודת הנחה שישראלים אוהבים לחדש את הבית לפני החגים והחלטנו לאפשר רגע לפני כולם, טעימה ראשונה מקולקציית הסתיו של ניקולטי ,השמה דגש על איכות ויוקרה ללא פשרות המאפיינים את המותג האיטלקי"



"למרות התחרות הגדולה שיש בענף וייבוא זול מסין, הקונים הפוטנציאליים מעדיפים את האיכות ללא תחרות והאחריות הניתנת להם אצלנו ", מוסיף מאיר עובדיה , מנכ"ל הרשת, "ולאור הנתונים הללו, ראינו לנכון לחדד את המסר הזה כבר בקמפיין לקראת החגים".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)