Yellow רשת יוצאת במהלך אסטרטגי להרחבת קטגוריית מזון הבריאות.
היקף ההשקעה במהלך הינו כחצי מיליון ₪ וכולל פיתוח ראשון מסוגו בארץ – נשנושי ירקות טריים לדרך. המדובר בפיתוח בלעדי של חברת אסיף (המתמחה בעיבוד וארוז חבילות ירקות ופירות מצוננים) עבור חברת YELLOW. בשלב השני ישווקו בשיטה זו גם מארזים של פירות.
חטיפי הירקות טריים, חתוכים, שטופים ומוכנים לאכילה ומשמשים כנשנושי בריאות על הדרך, להשלמת ארוחה ו/או כחטיף דיאטטי.
המוצר ישווק לראשונה בארץ לפי מודל הקיים בחנויות Tesco Express, Simply Food, וברשתות הקמעונאות הגדולות באירופה ובארה"ב.
חטיפי הירקות ארוזים בכוסות מיוחדות שהותאמו למעמד הכוסות ברכב.
מנכ"ל רשת Yellow, שגיא כהן מסר כי: " מדובר בהרחבת קטגוריית המזון הטרי לדרך מתוך ראייה אסטרטגית של פיתוח קטגוריית הבריאות כמשקפת מגמה ההולכת ומתרחבת באוכלוסיה. לדבריו, נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מצביעים על שעור של כ-30% מהאוכלוסייה הסופר קלוריות. כהן הדגיש, כי פתוח המוצר כלל חשיבה מדוקדקת עד הפרט האחרון על מנת להתאימו באופן מיטבי ללקוח ולדרך צריכתו".
רשת Yellow, נמצאת בבעלות מלאה של חברת פז. הרשת מונה כיום 125 חנויות הממוקמות בתחנות פז ופתוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הרשת מציעה מגוון מוצרים ושירותים הנותנים מענה לצרכנים "על הדרך". עד סוף 2006 יגיע מספר החנויות ברשת ל-180.