רשת Yellow יוצאת בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בסופשבוע תחת המסר – "כל שעה והעז שלה" וישודר למשך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה השונים, אינטרנט ושילוט בחנויות Yellow הפרוסות ברחבי הארץ.
מהחברה נמסר כי הרעיון העומד מאחורי הקמפיין הוא להציג את התועלת האמיתית שרשת Yellow מביאה לצרכן באמצעות מגוון רחב של פתרונות מסביב לשעון שהיא מציעה לסדר היום "העמוס" של הצרכן המודרני.
לדברי חגית קמין, מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז: "החיים המודרניים עמוסים ומורכבים וכולנו נמצאים תמיד במרוץ אחרי הזמן. במסגרת הקמפיין יעלו 3 סרטונים הלקוחים מסיטואציות של חיי היום יום בהם נתקלים הנהגים על הדרך, כדוגמת: הפקקים בבוקר בדרך לעבודה, הצורך לערוך השלמת קניה בדרך מהעבודה".