קמפיין גרילה חדש לחברת נטרן המתמחה בלווי ויעוץ טכנולוגי לעסקים בינוניים וקטנים. השבוע נטרן החלה להפיץ נייר טואלט עם הכיתוב "בעיות במערכת ?", ל-20 אלף עסקים באזור המרכז. הקמפיין בהשקעה של 100 אלף שקל באמצעות משרד יחסי הציבור ביט תקשורת.
"כשמחשבים במשרד לא עובדים, זה לא שונה מתקלה במערכת העיכול", אומר חיים נייברג, מנכ"ל משותף בנטרן, "המטרה להתחבר בצורה משעשעת לתסכול שחשים בעלי עסקים ועובדים מהמחשוב במשרד."
"נטרן פונה לעסקים בינוניים וקטנים. נייר טואלט היא מדיה פנויה וזולה. הפרובוקציה נועדה למשוך תשומת לב לחברה ולהעלות חיוך על פניהם של מקבלי ה'מתנה'." אומר אבינועם שחר , מביט תקשורת.