שופרסל ממשיכה להתרחב בתחום החטיפים לילדים

במסגרת הסדרה החדשה ניתן למצוא ביצי הפתעה משוקולד עם דמויות מסדרות הטלוויזיה האהובות לילדים: LOL, מפרץ ההרפתקאות וכוח PJ. בכל ביצת הפתעה נמצאות דמויות תלת מימד והפתעות מתחלפות מאותה סדרת נושא. המוצר מיובא מחברת לואיג'י זאיני (Luigi Zaini) האיטלקית, מיצרניות המתיקה המובילים בעולם, אשר מוצריה משווקים גם בארה"ב, קנדה, דרום אמריקה, יפן ומדינות אירופה. על פי נתוני סטורנקסט, שוק חטיפי השוקולד בישראל נאמד בכ-800 מיליון ₪ בשנה.


שופרסל חתמה לפני כשנה על הסכם זיכיון לשימוש במותג ובדמויות הסדרה 'מפרץ ההרפתקאות' למגוון רחב של מוצרים מהמותג הפרטי של שופרסל. בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא: ממחטות אף, שקיות אוכל, מגבונים לחים, סבון שמפו ומרכך לילדים, עוגות אישיות, וופלים, פתיתים בצורת כוכבים ולבבות, תערובת להכנת פנקייק, תערובת להכנת כדורי שוקולד, אבקת שוקו, דגני בוקר ושקדי מרק.


מדובר במהלך אסטרטגי חשוב שנועד להגדיל את נתח שוק החטיפים לילדים תחת המותג הפרטי של שופרסל.


בין מגוון חטיפי השוקולד הקיימים כיום תחת המותג הפרטי ניתן למצוא: ענני שוקולד עם תוספות מפנקות, אגוזים ושקדים מצופים וחטיפי Tweenies – אצבעות שוקולד חלב ממולאים בקרם אגוזי לוז.



אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל