אלון פייט, מנכ"ל שופרסל פיננסים, הודיע היום כי שופרסל יוצאת בקמפיין תדמיתי פרסומי, עם ג. יפית, תחת הסיסמא: כרטיס אשראי שופרסל – הצטרפתי חסכתי והרווחתי".
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום ג.יפית, יעלה ביום ג' ה-19/06/07, בערוצים 2 ו-10, רדיו ונראות בסניפי הרשת בכיכובה של ג.יפית בתקציב מדווח של כ- 1.5 מיליון ₪.
פייט אמר כי "החיבור לג.יפית כאוטוריטה לצרכנות נבונה תסייע לשופרסל לחזק את מעמדו של כרטיס אשראי שופרסל ככרטיס אשראי מוביל בצרכנות נבונה.כרטיס שופרסל חוסך למחזיקים בו כסף רב בשתי ההוצאות המובילות במשק הבית אשר מהוות קרוב ל40% מההוצאות השוטפות של בתי האב בישראל, דהיינו: קניות בסופר והוצאות בדלק".
קרדיטים:
מנכ"ל שופרסל פיננסים – אלון פייט
סמנכ"ל שופרסל פיננסים- ערן וולף
מנהלת פרסום –נאוה בלט
מנהלת תקשורת שיווקית שופרסל – קרן כהן
במאית-ענת ספרן
צלם-אודי גולן
קופירייטר-רז לסניק
סופרוויזר-רלי גל