שופרסל מעלה קמפיין תדמיתי ל"כרטיס אשראי שופרסל"

אלון פייט, מנכ"ל שופרסל פיננסים, הודיע היום כי שופרסל יוצאת בקמפיין תדמיתי פרסומי, עם ג. יפית, תחת הסיסמא: כרטיס אשראי שופרסל – הצטרפתי חסכתי והרווחתי".



הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום ג.יפית, יעלה ביום ג' ה-19/06/07, בערוצים 2 ו-10, רדיו ונראות בסניפי הרשת בכיכובה של ג.יפית בתקציב מדווח של כ- 1.5 מיליון ₪.



פייט אמר כי "החיבור לג.יפית כאוטוריטה לצרכנות נבונה תסייע לשופרסל לחזק את מעמדו של כרטיס אשראי שופרסל ככרטיס אשראי מוביל בצרכנות נבונה.כרטיס שופרסל חוסך למחזיקים בו כסף רב בשתי ההוצאות המובילות במשק הבית אשר מהוות קרוב ל40% מההוצאות השוטפות של בתי האב בישראל, דהיינו: קניות בסופר והוצאות בדלק".



קרדיטים:


מנכ"ל שופרסל פיננסים – אלון פייט


סמנכ"ל שופרסל פיננסים- ערן וולף


מנהלת פרסום –נאוה בלט


מנהלת תקשורת שיווקית שופרסל – קרן כהן


במאית-ענת ספרן


צלם-אודי גולן


קופירייטר-רז לסניק


סופרוויזר-רלי גל


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)