שוקולד פרה מנסה לחדש

עלית יוצאת בחדשנות מפתיעה וכיפית במיוחד שמשלבת בין שוקולד פרה הקלאסי לבין מותגים אהובים ומוכרים של עלית:


שוקולד פרה ורוד בטעם בזוקה, שוקולד חלב במילוי קרם מפנק בטעם טורטית, שוקולד חלב עם קרם בטעם טעמי ושוקולד חלב עם קרם בטעם קפה נמס.



לדברי שי חגואל, מנהל שיווק בחטיבת תענוג והנאה מקבוצת שטראוס: "בתקופת החורף ישנה עלייה בצריכת שוקולד, והצרכנים מחפשים טעמים חדשים ומעניינים, השנה החליט מותג פרה לשלב בין השוקולד המוכר לבין כמה מהמותגים האהובים ביותר בישראל ולתת לצרכנים ליהנות מחוויה חדשה ומעניינת.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)