רשת 'שופרסל' תשווק את מותג הוודקה הרוסי 'רוסקי סטנדרט' במסגרת מהלך העמקת החדירה לשוק המקומי. לאחר חדירה מוצלחת לרשת AM:PM ישווק המותג כעת גם בסניפי 'שופרסל' .
רוסקי סטנדרט, המיוצרת על ידי "קבוצת רוסט", בבעלותו של האיש העסקים המיליארדר רוסטם טאריקו, נכנסה לישראל בשנת 2003 ובמהרה הפכה לאחת מהשחקניות החזקות בשוק המשקאות המקומי, עם 12% נתח שוק. בישראל משווקת 'רוסקי סטנדרט' בסניפי חצי חינם, יינות ביתן, טיב טעם, יוחננוף, סופר דוש, מחסני להב, כמעט חינם ועוד. מעתה ישווק מותג הוודקה המוביל בסניפי AM: PM במחיר של 79.99 ₪ לבקבוק.
'רוסקי סטנדרט' הוא מותג וודקה רוסית השולט ב-60% משוק המשקאות ברוסיה. המותג, המיוצר מחיטה ובעל נפח של 40% אלכוהול, מונה שלושה סוגים: אוריגינל – הוודקה הרגילה, פלטינום – וודקה פרימיום ואימפריה – המין המובחר ביותר. המתכון המקורי של המשקה הומצא ב-1894 על ידי דמיטרי מנדלב, אמן ייצור וודקה מפורסם. מקור המים של הוודקה הוא בקרח טבעי המופשר בתהליכים טבעיים. זיקוק הוודקה הוא משולב, זיקוק ראשון דודי מסורתי ומיד אחריו 2 זיקוקים רציפים, ולסיום סינון כפול דרך פחם פעיל על מנת לנקות את הוודקה. בשנת 2006 רכש בעלי החברה, תמורת כ-3 מליון דולר, את שם הדומיין vodka.com.
חברת 'יורו סטנדרט', בבעלות אלכס אייזנברג ואורי בן דוד, הוקמה בשנת 2003 ועוסקת ביבוא ושווק מותגי מזון מהמובילים בתחומם.