שוק הוודקה מתרחב

רשת 'שופרסל' תשווק את מותג הוודקה הרוסי 'רוסקי סטנדרט' במסגרת מהלך העמקת החדירה לשוק המקומי. לאחר חדירה מוצלחת לרשת AM:PM ישווק המותג כעת גם בסניפי 'שופרסל' .


רוסקי סטנדרט, המיוצרת על ידי "קבוצת רוסט", בבעלותו של האיש העסקים המיליארדר רוסטם טאריקו, נכנסה לישראל בשנת 2003 ובמהרה הפכה לאחת מהשחקניות החזקות בשוק המשקאות המקומי, עם 12% נתח שוק. בישראל משווקת 'רוסקי סטנדרט' בסניפי חצי חינם, יינות ביתן, טיב טעם, יוחננוף, סופר דוש, מחסני להב, כמעט חינם ועוד. מעתה ישווק מותג הוודקה המוביל בסניפי AM: PM במחיר של 79.99 ₪ לבקבוק.


'רוסקי סטנדרט' הוא מותג וודקה רוסית השולט ב-60% משוק המשקאות ברוסיה. המותג, המיוצר מחיטה ובעל נפח של 40% אלכוהול, מונה שלושה סוגים: אוריגינל – הוודקה הרגילה, פלטינום – וודקה פרימיום ואימפריה – המין המובחר ביותר. המתכון המקורי של המשקה הומצא ב-1894 על ידי דמיטרי מנדלב, אמן ייצור וודקה מפורסם. מקור המים של הוודקה הוא בקרח טבעי המופשר בתהליכים טבעיים. זיקוק הוודקה הוא משולב, זיקוק ראשון דודי מסורתי ומיד אחריו 2 זיקוקים רציפים, ולסיום סינון כפול דרך פחם פעיל על מנת לנקות את הוודקה. בשנת 2006 רכש בעלי החברה, תמורת כ-3 מליון דולר, את שם הדומיין vodka.com.


חברת 'יורו סטנדרט', בבעלות אלכס אייזנברג ואורי בן דוד, הוקמה בשנת 2003 ועוסקת ביבוא ושווק מותגי מזון מהמובילים בתחומם.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס