שוק הצילום מתחמם לקראת פורים: camera השיקה לקראת החג חוברת מותגים בתחומי הצילום והמולטימדיה

מעבר לעובדה שחג פורים מזוהה עם תחפושות ואוזני המן, מזוהה החג כחג של צילום. רשת camera מקבוצת H4, רשת הצילום והמולטימדיה המובילה בישראל, השיקה לקראת פורים חוברת שנייה של הרשת עם המותגים המובילים בתחומי הצילום, המיחשוב, המולטימדיה וה-GPS .



לדברי רוני חכם, מנכ"ל רשת camera: "לקראת פורים נרשמת עלייה של כ-38% במכירות תחום מוצרי הצילום. גם בחוברת השנייה אנו ממשיכים להעניק לצרכנים את המותגים הטובים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר ולהוכיח כי קאמרה הינה הרשת המשתלמת והאטרקטיבית ביותר לרכישת מצלמות וציוד מולטימדיה".



אופיר אילוז, מנהל שירות לקוחות ברשת בcamera – מעניק טיפים לצילום לקראת פורים:



כאשר מצלמים את המחופש/ת חשוב מאוד להקפיד על מס' כללים שיהפכו תמונה פשוטה ובנאלית לתמונה שתרצו למסגר ולתלות בסלון.



כדי לצלם ילד מחופש , הכלל החשוב ביותר זה סבלנות ומומלץ מאוד פשוט "לזרום" עם הילד. כדי שהתמונות לא יצאו משעממות עדיף לא להעמיד אותו דום ולגרום לו להשתעמם מהצילום אלא להניח לו לשחק ולתת לו חופשיות ולצלם אפילו תוך כדי תנועה. תמונה אחת עם חיוך אמיתי שווה יותר מכמה תמונות עם חיוך מזויף.



אם בחרתם לצלם את המחופש/ים בתוך הבית, מומלץ לצלמם על רקע של קיר נקי או אפילו לתלות סדין או בד אחר בצבע סולידי ואחיד כדי לשמש כרקע וכך לא נאבד את הצבעוניות והדומיננטיות של התחפושת ונגרום לתמונה להיות מעניינת יותר. כשנצלם מחופש על רקע צבעוני ו/או מקושקש, אנו נאבד את האובייקט המרכזי בתמונה ונגרום למחופש "להיבלע" בתוך הרקע.



כדי למנוע את תופעת ה"עיניים האדומות" המוכרת, מומלץ לצלם במקום מואר ללא שימוש בפלאש! "עיניים אדומות" נגרמות בד"כ משימוש בפלאש במצבים שלא מצריכים אותו. כמובן שגם מומלץ להימנע מלצלם אל מול השמש כדי לא "לשרוף" את התמונה.



כשרוצים לצלם דיוקן מומלץ לצלם בסביבה סטרילית ללא מס' רב אנשים או אובייקטים המופיעים ברקע וכך להגיע לתוצאה נקייה יותר.



אם המחופש מאופר בעיקר באזור הפנים, מומלץ קצת להתרחק ממנו ולהשתמש בזום כדי לחזק את עומק השדה בתמונה ולהדגיש את פניו.



כדי לתפוס את כל התחפושת בתמונה, מומלץ לצלם אנכית במידה ומדובר במצולם אחד אך מומלץ לצלם אופקית במידה ומדובר ב2 מצולמים ומעלה.



כדי לתת למחופש את הכבוד הראוי לו בתמונה, מומלץ מאוד להימנע מחלל ריק ומיותר בתמונה. אל תהססו לקרב את הזום אם צריך וללכוד לתוך התמונה את מה שבאמת חשוב ולא את הסביבה כולה. ולמרות זאת, לא מומלץ גם לכלוא את האובייקט בתמונה. תשאירו קצת אוויר מעל ראשו ובצדדיו אך לא בהגזמה.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה