שוק הקומפקטיות היוקרתיות מתחמם: Audi בקמפיין לקומפקטית היוקרתית A3

לאחר שנים רבות בהן לא טיפלה Audi בקומפקטית היוקרתית שלה, ה-A3, יוצא המותג במסע פרסום ייעודי שתכליתו הוא מתן חשיפה ליוקרתית הקטנה ביותר בהיצע המכוניות של Audi.



בשנים האחרונות מהווה ה-A3 את "רבת המכר" של קטגורית הקומפקטיות-יוקרתיות. זוהי המכונית הנמכרת ביותר בקטגוריה זו, אליה משתייכות גם "ב.מ.וו. סידרה 1" וגם "מרצדס A קלאס".



בשנה האחרונה הפכה קטגוריה זו לסוערת ודינאמית, עם כניסתם של דגמים חדשים לשוק.



הקמפיין החדש, שהיקפו נאמד כבמיליון ₪ יכלול שלטי חוצות ומודעות דאבל בעיתונות המודפסת.



המודעות מראות את ה-A3, מצד אחד, כשמולה ניצבת מכונית המרוץ של Audi, ה- R10, המנצחת במרוצי 24 השעות של לה-מאנס, מזה 6 שנים.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי וורשבסקי".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)