שטראוס יוצאת בקמפיין לסדרת מסטיקים חמוצים מאוד, תחת המותג MUST

לאחר ההשקה המוצלחת (יולי 2006) של סדרת MUST –מנטה, עם ה- cooling effect (גידול של 38% בסגמנט המנטה, נילסן חצי שנתי 2006) וכהמשך לסדרות אחרות, מביא המותג את הבשורה הבאה בעולם הפירות: סדרת מסטיקים חדשה בטעמי פירות חמוצים במיוחד, הכוללת טעמי לימון, אננס ומלון.



הטעמים החמוצים (EXTRA SOUR) נהנים מצמיחה ברחבי העולם ו-MUST, המותג שחרת על דגלו את ערך החדשנות, מגיש לראשונה בישראל טעמים אלה במסטיקים ללא סוכר.


לרגל ההשקה יוצא המותג בקמפיין חדש בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.



הקמפיין נותן פרשנות חדשה למונח "פרצוף חמוץ" –אותו פרצוף משעשע המופיע על פני מי שטועם לראשונה מהמסטיק הייחודי. הקמפיין יעלה לטלוויזיה ב- 15.6 (ערוצים 22, 10 ו- 24), לבתי הקולנוע של תיאטראות, גלובוס גרופ, וסינמה סיטי ועל גבי קיר ההלכה המפורסם, בו תופיע הדמות הראשית בסרט הפרסומת.



קרדיטים:


משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG


סמנכ"ל קריאיטיב : בועז להב


מנהל קריאיטיב: נועם גזית


סופרוויזר ארט: אילן לוין


קופי: דויד כהן


סמנכ"לית לקוחות: הגר גרוס


סופרוויזרית: עינב שגיב


תקציבאית: עינב יהב


סמנכ"ל פיתוח עסקי: רותם שביט


מנהלת הפקה: אפרת ארליך


במאי : שחר סגל


חברת ההפקה: POV הפקות


קריינות : ניר פרידמן


חברת פוסט פרודקשיין : גרוויטי

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)