שטראוס משיקה את קמפיין הקינוחים בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

בהמשך להשקת סדרת הקינוחים, שטראוס מחלבות משיקה את הקמפיין השנתי של מילקי שטראוס, בכיכובם של נערת המילקי-הילה נחשון, ופול סקולפור-שחקן אורח מלונדון. ההשקעה: 2 מיליון ₪.



הקרב על המילקי נמשך והפעם הוא מיועד לקהל מבוגר יותר שעלה כמתאים יותר עבור סדרת הקינוחים של מילקי. במסגרת הקמפיין, הממשיך כאמור את מסורת סרטי המילקי המוכרת, מציגה שטראוס קרב מוחות מאתגר.


המטרה היא לפנות לקהלי צריכה חדשים ולנגוס בשוק המעדנים.



את הקמפיין ילווה הסלוגן של הקמפיין הקודם-"אל תשאירו אותו לבד"והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, בערוץ 2, ערוץ 10.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)