שטראוס משיקה קמפיין המשכי למילקי. הפעם הילה נחשון היא "חוויתית ואינטראקטיבית"

שטראוס משיקה קמפיין המשכי למילקי בכיכובה של נערת המילקי-הילה נחשון. יונתן אלבום, מנהל השיווק של שטראוס מחלבות, אמר היום כי בקמפיין החדש מילקי ממשיך להעניק ביטוי לעוצמה ולחוויה של המותג והפעם דרך פרשיית ריגול חוצה גבולות בסרט פרסומת בסגנון הוליוודי ופעילות אינטראקטיבית חוויתית באינטרנט.



אלבום הוסיף כי "השילוב האולטימטיבי של קצפת ושוקולד הוא פיתוי ששווה להלחם עליו. השנה, הקרב על המילקי מתקדם שלב והפעם התשוקה למילקי מעפילה לגבהים חדשים ומציתה פרשיית ריגול חוצה גבולות, שבמרכזה נבל בין לאומי, סוכנת חשאית "Agent Blonde" – הלא היא נערת המילקי הילה נחשון וביניהם גביע אחד של מילקי. המתח, הקרב… וכמובן גם ההומור הייחודי– כולם חוגגים בסרטון החדש והקצבי, בסגנון הולוודי שממשיך במסורת האהודה של מילקי".



הקמפיין יעלה בערוץ 2 וערוץ 10, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ובאינטרנט באמצעות נקסט אין.



קרדיטים:


משרד פרסום: ראובני פרידן IPG


סמנכ"ל קראטיב: בועז להב


קראייטיב: נועם גזית, שחר גרזון, גון בן ארי


סמנכ"ל פיתוח עסקי: רותם שביט


סמנכ"ל לקוחות: הגר גרוס


סופרוויזר: אלונה דקל


תקציבאות : איה בירמן, אפרת נר גאון


הפקה : אורלי פוקס


חברת הפקה: POV


חברת מדיה: יונייטד


במאי: שחר סגל


מנהלת מותג מילקי : עינב אשכול


מנהלת תחום מעדנים: לילך כהן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)