שטרית מדיה גרופ מעלה קמפיין "פרו בונו" לעמותת מאיר פנים

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מלווה את פעילות העמותה "מאיר פנים" לקראת ראש השנה וחגי תשרי ומעלה קמפיין "פרו בונו" לגיוס תרומות למשפחות נזקקות. מטרת הקמפיין היא לאפשר ל-450,000 נזקקים לרכוש מוצרים עבור ארוחת החג. הקמפיין יתמקד במסר "ארוחת חג לכולם".



הקמפיין, שיעלה ב-26.8 בטלוויזיה למשך שבועיים, יימשך עד לערב ראש השנה, כאשר המטרה היא לגייס את הציבור למען הנזקקים ולחלק להם כרטיסי מזון בשווי 250 ₪ לרכישת מוצרי מזון ברשתות השיווק, באמצעותם יוכלו לבשל ארוחת חג ולבלות אותו בחיק המשפחה.



לדברי גילי שחק מנהל הקריאייטיב בשטרית מדיה גרופ – SMG: "הקמפיין נועד ליצור מהלך שיעורר תהודה רבה ויניע את הקהל הרחב לתרום לנזקקים בחג הפסח באופן שבו התרומה הופכת בעצם לחוויה אמוציונאלית, ערכית שניתן לשתף בה את כל המשפחה ולהפוך אותה למסורת".


לדברי רות שטרית, יו"ר משרד שטרית מדיה גרופ –SMG : "משרדנו ממשיך לפעול למען הקהילה וגאה לקחת חלק במטרה החשובה, שנועדה לאפשר לכל אחד לבלות את החג עם האנשים הקרובים לו. משרדנו מלווה את עמותת מאיר פנים ומסייע לה להעלות את הפעילות החשובה של העמותה לתודעת הציבור. כולנו תקווה כי באמצעות הקמפיין לא יישאר ".



קרדיט:


מנהלת לקוחות: מיטל גדקה


קופירייטר – ערן רון


ארט דיירקטור- גלית רבסקי


הפקה: פוסט אופיס

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)