שיא מכירות ברשת סופר-פארם מאז נפתחה הרשת בישראל

רשת סופר-פארם מדווחת על שיא מכירות מאז נפתחה הרשת בישראל: 50 מיליון שקל ביום לייף סטייל שהתקיים אתמול, גידול של 30% לעומת יום המכירות המיוחד לחברי מועדון לייף סטייל שהתקיים בשנה שעברה. היום הוקדש להנחות ענק לחברי מועדון לייף סטייל, ובמהלכו ביקרו ב- 157 סניפי סופר פארם 240 אלף לקוחות לעומת 130 אלף לקוחות בשנה שעברה.



הלקוחות קיבלו בדואר הזמנה, אולם רק ביום שני האחרון נחשפו במודעות בעיתונים פרטי המבצעים. אתמול נמכרו 3 מליון פריטים – גידול של 50% לעומת יום המכירות של לייף סטייל בשנה שעברה. היום המיוחד כלל מאות מוצרים מכל הקטגוריות בהנחות של עד 50% כולל רבי מכר כמו פנטן, אולווייז וכדומה. חשוב לציין, שהמבצעים היו פר מחיר ליחידה ולא הותנו בכמות הפריטים. הפדיון של רשת האופטיקה סופר אופטיק עלה ב- 75% לעומת יום לייף סטייל שעבר.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס