רשת סופר-פארם מדווחת על שיא מכירות מאז נפתחה הרשת בישראל: 50 מיליון שקל ביום לייף סטייל שהתקיים אתמול, גידול של 30% לעומת יום המכירות המיוחד לחברי מועדון לייף סטייל שהתקיים בשנה שעברה. היום הוקדש להנחות ענק לחברי מועדון לייף סטייל, ובמהלכו ביקרו ב- 157 סניפי סופר פארם 240 אלף לקוחות לעומת 130 אלף לקוחות בשנה שעברה.
הלקוחות קיבלו בדואר הזמנה, אולם רק ביום שני האחרון נחשפו במודעות בעיתונים פרטי המבצעים. אתמול נמכרו 3 מליון פריטים – גידול של 50% לעומת יום המכירות של לייף סטייל בשנה שעברה. היום המיוחד כלל מאות מוצרים מכל הקטגוריות בהנחות של עד 50% כולל רבי מכר כמו פנטן, אולווייז וכדומה. חשוב לציין, שהמבצעים היו פר מחיר ליחידה ולא הותנו בכמות הפריטים. הפדיון של רשת האופטיקה סופר אופטיק עלה ב- 75% לעומת יום לייף סטייל שעבר.