שיווק גבוה: מכללת אוהלו בקצרין תטיס מועמדים ללימודים, לרמת הגולן


משרד הפרסום של אוהלו, B-way interactive, יצא בפעילות שיווקית מרחיקת לכת לקראת הימים הפתוחים של המכללה. המשרד יזם מהלך במסגרתו יטיס את המועמדים ללימודים ליומיים פתוחים ברמת הגולן. שם יחכו להם הפנינג, טילי ג'יפים ועוד. הכל כדי להכניס את המועמדים לאווירה הנכונה ולייצר הזדהות מוקדמת עם המותג-המכללה.



ל-Allmarketing נמסר היום מ-B-way interactive כי "היום הפתוח בקצרין איננו בגדר גימיק בלבד, אלא צעד טקטי ראשון מתוך שרשרת מהלכים המבוססים על אסטרטגיה של השגיות, חדשנות וקביעת שיאים חדשים".



אהובה גול, מנהלת השיווק של מכללת אוהלו בקצרין, מסרה כי האסטרטגיה הנ"ל, אשר נבחרה בשיתוף עם משרד הפרסום לא רק מפתיעה ומסקרנת את המתעניינים, אלא גם משפיעה ומדרבנת את כל העובדים והסטודנטים במכללה לקבוע שיאים חדשים.



היא עצמה מבטיחה להמשיך להתאמץ, לפעול ולקדם מהלכים שיווקים שעוד לא נראו בשיווק מוסדות השכלה, שיאים אשר יפתיעו כל פעם מחדש את המועמדים והמתחרים.



לקוחות נוספים של משרד הפרסום B-way interactive מתחום ההשכלה: הטכניון- לימודי המשך בתל אביב ובחיפה, מכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה כרמיאל, מכון סרוונטס – ללימודי ספרדית, תל-אביב.



אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי