שיווק חוויתי ואינטראקטיבי חדש מבית פמפרס: "כמה פעמים תינוק נופל על הטוסיק?"



מותג החיתולים פמפרס יוצא בקמפיין שיווקי חדש תחת הכותרת "יובש שלא הכרת, אפילו כשאתה נופל על הטוסיק".



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום SAATCHI & SAATCHI אינטראקטיב, יכלול קמפיין אינטרנטי, במסגרתו מתבקשים הגולשים, לנחש כמה פעמים תינוק נופל לפני שהוא לומד לעמוד וללכת, ויכולים לזכות בחיתולי פמפרס לחודשיים.



לדברי יעל יגלום, מנהלת תחום מוצרי הנייר בפרוקטר וגמבל ישראל, "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את הייחודיות של 'השכבה האקסטרה יבשה' לפמפרס בקליטת נוזלי התינוק, גם כאשר הוא נופל מספר רב של פעמים ועל ידי כך מופעל לחץ של החיתול על עור התינוק. הקמפיין נועד להעניק להורים ולמטפלים מידע על התפתחות התינוק, עד שהוא לומד לעמוד וללכת, והוא חלק מתהליך ביסוסו של פמפרס כמומחה הגדול ביותר, בתחום התפתחות התינוקות".

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי