שלום מיכאלשווילי יוביל סרטונים לקידום החברה בבעלותו Easy2give

בימים אלה עולה קמפיין פרסום של חברת Easy2give, חברה המאפשרת שירותי הענקת מתנות באירועים באמצעות כרטיס האשראי. עלות הקמפיין מוערכת על ידי החברה בכמיליון ש"ח. הסכום מורכב מעלות רכש מדיה ומהפקת הסרטונים. הסרטונים עולים לאוויר בימים אלו בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט.



בסרטונים מככב שלום מיכאלשווילי, שהוא גם הבעלים של חברת Easy2give. שלום מייצג את החברה בסרטונים ומסביר למה כדאי להשתמש בשרותי Easy2give המייתרים את השימוש בצ'קים שעברו מן העולם, חוסכים את הצורך לעצור בכספומט בדרך לחתונה (וכך לא מפספסים את הבופה והחופה) מאפשרים לאורחים חלוקת המתנה לתשלומים ללא ידיעת בעלי האירוע, כמובן וגם מהווים פתרון במקרה שלא ניתן להגיע לאירוע ועדיין רוצים להעניק לזוג מתנה, מכל מקום בעולם בו נמצאים.



הקמפיין פונה גם לזוג המתחתן ומסביר להם שסכומי המתנות המוענקים באשראי גדלים כתוצאה מהנוחות הפיננסית של חלוקת הסכום, ושהסכום עובר ישירות לחשבון הבנק שלהם.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים