שלט שמחלק בנדנות לקידום התוכנית הישרדות


חברת ברעם מציגה שלט פרסום אינטראקטיבי של התוכנית "הישרדות": שלט עם "באפים" נתלשים, כך שכל עובר אורח יכול לקחת לעצמו את הבנדנה של התכנית. עלות ההשקעה בשלט האינטראקטיבי מוערכת בכ-150 אלף ₪.


השלט נחשף לנוסעים ולהולכי הרגל בדרך נמיר פינת רחוב קפלן. מדובר בשלט בגודל של 200 מ"ר. הוא מאפשר גישה ישירה אליו של העוברים ושווים ומהווה אטרקציה אמיתית בקרב עוברי האורח, אשר עוצרים לידו ולוקחים את הבנדנות.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)