קמפיין ראשון לסימילאק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ובהשקעה של כ- 5 מיליון ₪. הקמפיין, תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל", יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט מובילים.
שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט ישראל, יצרנית סימליאק מציינת: "הקמפיין מדגיש את הבידול של מותג סימילאק, המושתת על מחקרים מדעיים יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות, הנמכרת בישראל, ולכן טבעי שאמהות רבות בישראל בוחרות בסימילאק, כמו גם מיליוני אמהות בעולם".
עוד מסרה אלון כי הקמפיין מדגיש את חשיבות הבחירה בתרכובת מזון לתינוקות, אשר מבוססת על מחקר ופיתוח מדעי, זאת לעומת בחירות אחרות של הורים, שהינן מהותיות פחות ולא מצריכות את אותה תשומת לב מרבית, לדוגמא: בחירה בצעצוע, בבגד וכו'.