קבוצת הייטקיסטים ומתנדבים משיקים מיזם תמיכה חברי התנדבותי

קבוצת הייטקיסטים ומתנדבים משיקים מיזם תמיכה חברי התנדבותי – 'עזרה לייב' – המחבר בין מתנדבים לבין אנשים שמחפשים תמיכה עקב המלחמה וזקוקים לסיוע ואוזן קשבת

המיזם מבוסס על טכנולוגיית AI משולבת וידאו שנמצאת בשימוש במוקדי שירות במגזר הבנקאות בחו״ל

עבור רבים המלחמה בעזה, שנפתחה במעשי הזוועה של חמאס ב-7 באוקטובר, גרמה למצוקות קשות. ישראלים ויהודים ברחבי העולם מנסים להבין, להתאבל ולעבד את האירועים אך מתקשים לעשות זאת מיידית – שכן הדבר כרוך במספר עצום של התמודדויות מורכבות ובלתי נתפשות. Ezra.live, מיזם התנדבותי ייחודי וראשוני, נולד כמרחב בטוח שבו ישראלים בארץ ויהודים בחו״ל יכולים לשוחח ביניהם, לתקשר ולהתמודד ביחד עם המציאות החדשה.

מטרת היוזמה היא לאפשר לאנשים אוזן קשבת לשוחח שיחה חברית מרחוק ואחר כך להמשיך הלאה כרגיל. למשל אדם שצפה בדיווח שהפריע לו בטלוויזיה ורוצה לשוחח על כך, או פשוט חש לבד ומעוניין באוזן קשבת, או מתקשה למצוא דבר מסוים באינטרנט כדי לקבל עזרה, או חווה מקרה של יחס אנטישמי בקמפוס. המתנדבים של Ezra.live זמינים לעזור ולתמוך חברית אחד בשני מרחוק.

המיזם הוא פרי יוזמה של יובל מועד, מנכ"ל חברת Eazyshow Inc, חברת טכנולוגיה ישראלית אמריקאית שמשרדיה במישיגן והצטרפו אליו קבוצה של מתנדבים, חברים ועמיתים מתעשיית ההיי-טק. ביחד הם פיתחו את מיזם Ezra.live שמסייע לאנשים ונשים שחווים לחץ, בדידות, פגיעה מאירוע אנטישמי ועוד. כל אחד מהם יכול לפגוש בשיחת וידאו מתנדב שמציע להם אוזן קשבת ומפגין הזדהות חברית למצבם. Ezra.Live הוא שירות התנדבותי המוצע ללא כל תשלום. המתנדבים מגיעים מרקעים וממגוון תחומי תעסוקה שונים ומנסים לתרום כשכל מטרתם היא להיות אוזן קשבת ולתת כתף תומכת לזולת. Ezra.live הוא שירות תמיכה ידידותי של אנשים לאנשים, פנים אל פנים (או אודיו) והוא עושה שימוש בטכנולוגיה מבוססת וידאו שפיתחה חברת Eazyshow עבור מוקדי שירות לקוחות בווידאו (Video Contact Center) לתמיכה אחד על אחד מרחוק כמו לדוגמא בבנקים.

המיזם מאפשר לאנשים בעלי רצון טוב, תשוקה ויכולות להקשיב ולשוחח עם אלה הזקוקים לסיוע כדי להתמודד עם הימים הקשים שאנו חווים עתה. זאת באמצעות קליק אחד באתר –Ezra.live. המתנדבים מקבלים את השיחות מאנשים הפונים לתמיכה. במקרים שבהם המתנדבים לא מסוגלים לספק את התמיכה הנדרשת הם מנסים להפנות את המתקשר למוסדות הרלוונטיים כדי לקבל מענה לצרכים שעולים בשיחה.

'עזרה לייב' מפרסמים דרך חברים, רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, ודרך משפיענים. בין המשפיענים שהעלו סרטונים: ציפי שביט, ישראל אהרוני, דון לני גבאי, ושרון כהן.

יובל מועד, מנכ"ל Eazyshow: "המלחמה גורמת לתחושות לחץ, בדידות ותיסכול בקרב אנשים רבים. הייעוד של Ezra live הוא לסייע לאנשים להתמודד טוב יותר עם המצב באמצעות מתנדבים עם אוזן קשבת דומה לזו של חברים. לפעמים, האפשרות לדבר עם מישהו עושה את ההבדל אפילו אם המתקשר אינו מכיר את המתנדב. אוזן קשבת אוהדת ובלתי שיפוטית היא כל מה שנדרש לאדם כדי לעבור את היום".

אודות Eazyshow

Eazyshow נוסדה בשנת 2020 על רקע אובדן האמון הגלובלי של לקוחות בעיקר במגזר הבנקאות כתוצאה מהמעבר החריף לבנקאות דיגיטלית מקוונת שפגע באמון הצרכנים וגרם לנטישה. פתרון הוידאו של Eazyshow למרכזי שירות (CCaaS – Contact Center as a Service) מפיח חיים במסע הדיגיטלי של הלקוח באמצעות מוקד המספק שירות אישי, פנים אל פנים שמצמצם את החיכוך בין ארגונים לבין הלקוחות המשתמשים בעידן הדיגיטלי. ניתן להטמיע את השירות באתרים של ארגונים או באפליקציות סלולר.

אולי יעניין אותך

Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 סרפתי-צילום יחצ
 אתר 'לתת רוח' צילום מסך1
 מהשטח 4

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349